Człowiek przede wszystkim
Człowiek przede wszystkim
Niemal wszyscy nasi korespondenci są zgodni: dyrektorzy tradycyjnych instytucji finansowych powinni traktować usługi online jako bardzo ważne, ale nie mogą zapominać o tradycyjnych formach obsługi swoich klientów.
Pani Marzena Maj z Krakowa, powołując się na sondaże, pisze, że większość klientów instytucji finansowych preferuje "okupowanie okienek i punktów obsługi". Uznaje więc te drugie "za inwestycję konieczną, ale nie priorytetową", podkreślając zarazem znaczenie inwestycji, które mają na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta