W rzeczy samej
- Gość "Rz": Jakub Benke, dyrektor generalny Domu Mediowego Starcom
- Postacie:
- Natalia Maszerowa
- Niemcy: Samobójstwo Hannelore Kohl
- Szpilka: Gniew ludowców
- Stanisław Rembek (1901-1985): Pisarz na indeksie
- Widzi mi się: Efekt domina
- Religia i polityka: Katolicki front antyglobalistów
- Ad vocem: Samorodki
- Rzeczowy przegląd prasy
- Słownik polityczny: Poseł Gabriel Janowski GOŚĆ "RZECZPOSPOLITEJ"
Kryzys na rynku mediów
JAKUB BENKE
DYREKTOR GENERALNY DOMU MEDIOWEGO STARCOM
Jak ocenia pan sytuację na rynku mediów?
- Expert Monitor i inne agencje monitorujące rynek pokazują po pięciu miesiącach 2001 r. wzrost wpływów z reklam, ale uwzględniając wyższe w tym roku rabaty od oficjalnych cen, szacuje się, że przychody z reklamy w wielu mediach spadły o ok. 5 proc.
Czarno też widzę najbliższą przyszłość reklamy. Kryzys na tym rynku wynika tak naprawdę z kryzysu w gospodarce, w popycie wewnętrznym, który przekłada się w zwielokrotniony sposób na reklamę. Wydatki na nią są bowiem kosztem łatwym do cięcia dla ratowania wyniku finansowego, a uzasadnionym tylko wówczas, gdy można liczyć, że reklama przyniesie wzrost
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta