Na kłopoty - informacja
Na kłopoty - informacja
WOJCIECH STARUCHOWICZ
Branża bankowa przechodzi zmiany związane z restrukturyzacjami i fuzjami. Mają one większe szanse powodzenia, jeśli towarzyszy im przemyślana i dobrze zorganizowana komunikacja wewnętrzna.
Duży nacisk na komunikację wewnętrzną postawił Bank Przemysłowo-Handlowy. Odpowiada tam za tę sferę kilkuosobowy zespół, działający w Departamentu Promocji, co umożliwia pełną koordynację komunikacji wewnętrznej z zewnętrzną. W lecie 2000 r. zespół zaczął przygotowywać - we współpracy z firmą GFMP Management Consultants - plan działań komunikacyjnych związanych z planowaną restrukturyzacją.
Najpierw ankiety
Pierwszym krokiem była analiza sytuacji wyjściowej, czyli audyt komunikacyjny. Było to badanie, które miało pomóc w poznaniu silnych i słabych stron komunikacji wewnętrznej i nastawień pracowników. Taką metodą posługują się firmy na zachodzie Europy i w USA, w Polsce jednak wciąż stosuje ją niewiele firm.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta