Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Świat przy kierownicy

28 sierpnia 2001 | Moje Auto | ZZ

Technika Kończy się era samochodowego radia - przychodzi mobilny Internet

Świat przy kierownicy

Firma, która jako pierwsza w latach 30. wprowadziła do samochodów radio - Motorola, podpisała ostatnio umowy o dużej wartości z BMW i Audi. Nietrudno się domyślić, że nie chodzi już o samochodowe radia, ale o zupełnie inne środki łączności, o systemy telematyczne, o "Internet za kierownicą".

Motorola nie jest jedyną liczącą się w świecie firmą elektroniczną i telekomunikacyjną, która weszła w ostatnim czasie w bliskie związki z firmami przemysłu samochodowego. Wcześniej uczyniły to m.in. Qualcomm i Ford, Vivendi i PSA Peugeot Citroen czy Microsoft i Blaupunkt. Jednak umowa Motoroli z BMW i Audi, z uwagi na wspomnianą wcześniej historię pierwszej z tych firm, ma wręcz wymiar symboliczny. Zwiastuje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2403

Spis treści
Zamów abonament