Ten mugol Neron
Promocje "Quo vadis" i Harry'ego Pottera zdominują wydarzenia kulturalne września
Ten mugol Neron
Dinozaury z Jurassic Park III znalazły się w trudnej sytuacji. Wprowadzone na ekrany z zachowaniem wszelkich środków właściwego branży bhp, tj. stosownej czasowej odległości od Shreka, Tomb Raider czy Powrotu Godzilli, powinny długo jeszcze niepodzielnie królować w kinach. Tymczasem nie minął tydzień, a groźne potwory sprzed 65 milionów lat same nie czują się bezpieczne, mając za plecami tuż, tuż oddech krwiożerczych lwów z czasów Nerona. Monstra uczą się szybko. Wiedzą, że domowe budżety Polaków nie z gumy i gdy głowie rodziny przyjdzie zadecydować, na którą superprodukcję przeznaczyć pieniądze, wybór może raczej paść na bliższy nam Rzym niż jakąś tam wysepkę objętą eksperymentem genetycznym.
Wprawdzie dopiero w kasie okaże się, czy lwy pożrą dinozaury, jednak siła kampanii reklamującej Quo vadis dobrze prehistorycznym gadom nie wróży. Ekipa Jerzego Kawalerowicza, bogatsza o doświadczenia Wajdy, Hoffmana i Bajona, zabrała się do dzieła wiele miesięcy wcześniej. Jeszcze trwał montaż i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta