Metropol kontra Metro
"Metropol" kontra "Metro"
Przybywa wydawców, którzy chcą konkurować o udział w warszawskim rynku bezpłatnej prasy. W ostatnim tygodniu zadebiutowały na nim "Metro" giełdowej Agory i "AGB Metro" należące do grupy 4Media. Dotychczasowy lider stołecznego rynku bezpłatnych gazet - dziennik "Metropol" zamierza teraz zabiegać o lojalność swych czytelników.
W ostatni piątek część mieszkańców Warszawy mogła wybierać między czterema bezpłatnymi gazetami. Do dziennika "Metropol" i tygodnika "Dzień Dobry" dołączył drugi numer "Metra" wydawanego od tygodnia przez Agorę i rynkowy debiutant - "AGB Metro" ("Aglomeracyjna Gazeta Bezpłatna Metro") należąca do grupy 4 Media. O ile wejście "AGB Metro" nie wywołało większych emocji na stołecznym rynku bezpłatnej prasy, to fakt, że do konkurencji stanęła Agora, która i tak już zdobywa lwią część warszawskich ogłoszeń, poruszył dłużej działających tu graczy.
Konkurs na prawa i wyłączności
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta