Zamiast wódki - profesjonalizm i strategia
Zamiast wódki - profesjonalizm i strategia
Wielkie firmy korzystając z wcześniej wypracowanych kontaktów, dają sobie jakoś radę, choć i one znacznie ograniczyły działalność swoich przedstawicielstw w Rosji. Z małymi i średnimi jest gorzej. W przytłaczającej większości są skazane same na siebie. Albo uda im się nawiązać kontakty z poważnym i wiarygodnym partnerem rosyjskim, albo ryzykują. W najlepszym razie niepotrzebnymi wydatkami na łączność.
Konieczna jest rzetelna znajomość rynku rosyjskiego. Nawet duże firmy, usiłujące znaleźć swoją niszę, mają mętne pojęcie o rosyjskiej gospodarce i przywiązane są do stereotypu z przełomu lat 80. i 90., kiedy wschodniemu sąsiadowi można było sprzedać wszystko, obowiązkowo żądając100-procentowej przedpłaty. Z takim podejściem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta