Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zamiast wódki - profesjonalizm i strategia

14 stycznia 2002 | Raporty | SP

Jak handlować z Rosją

Zamiast wódki - profesjonalizm i strategia

Wielkie firmy korzystając z wcześniej wypracowanych kontaktów, dają sobie jakoś radę, choć i one znacznie ograniczyły działalność swoich przedstawicielstw w Rosji. Z małymi i średnimi jest gorzej. W przytłaczającej większości są skazane same na siebie. Albo uda im się nawiązać kontakty z poważnym i wiarygodnym partnerem rosyjskim, albo ryzykują. W najlepszym razie niepotrzebnymi wydatkami na łączność.

Konieczna jest rzetelna znajomość rynku rosyjskiego. Nawet duże firmy, usiłujące znaleźć swoją niszę, mają mętne pojęcie o rosyjskiej gospodarce i przywiązane są do stereotypu z przełomu lat 80. i 90., kiedy wschodniemu sąsiadowi można było sprzedać wszystko, obowiązkowo żądając100-procentowej przedpłaty. Z takim podejściem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2518

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament