Byle przetrwać czas kryzysu
- Nowe produkty (tabela)
- Koniunktura w gospodarce Polski (tabela)
- Koniunktura w firmie (tabela)
WOJCIECH STARUCHOWICZ
Aż 67 proc. menedżerów uczestniczących w tradycyjnym badaniu "Rzeczpospolitej" uważa, że nie ma dziś klimatu do robienia interesów. Przeciwnego zdania jest zaledwie 26 proc. To najgorszy wynik od 1992 r., kiedy przeprowadziliśmy badanie po raz pierwszy
O tym, że stan polskich przedsiębiorstw nie jest najlepszy i bardziej zajmują się one przetrwaniem niż rozwojem, świadczy m.in. liczba wprowadzonych przez nie na rynek w poprzednim roku nowych produktów.
Co prawda, niemal jedna czwarta przedsiębiorstw może się pochwalić nawet więcej niż dziesięcioma takimi produktami, ale aż prawie jedna trzecia nie wprowadziła ani jednego. Pocieszające, że to i tak znaczny postęp od poprzedniego badania (2000 r.), gdy ani jednego nowego
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta