Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba zdobywać serca klientów

19 czerwca 2002 | Moja Kariera | Nd

Konferencja Dokąd zmierza współczesny marketing

Trzeba zdobywać serca klientów

Dziś firmy zasypują rynek podobnymi produktami o zbliżonych cenach. Jak pokonać doskonałą, niemalże, konkurencję? Czym jeszcze można zaskoczyć klienta, aby zdecydował się kupić produkt określonej firmy?

Na to pytanie próbował odpowiedzieć gość specjalny Konferencji Marketing - Nowoczesne Metody Zarządzania Marketingiem, Jarmo R. Lehtinen z Finlandii. Został zaproszony przez Instytut Zarządzania, organizatora konferencji. Jarmo R. Lehtinen jest doktorem nauk ekonomicznych i doradcą w firmie konsultingowej Aspectum. Według niego w dzisiejszych czasach standardowe sposoby konkurowania, takie jak cena czy innowacje, nie są już wystarczające, by utrzymać przewagę na rynku.

-...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2648

Spis treści

Nauka i Technika

Wojna z terroryzmem

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament