Rynek odporny na recesję
Rynek odporny na recesję
Tylko w 2001 r. wydatki na reklamę leków sprzedawanych bez recepty, czyli tzw. segmentu OTC, wzrosły o ponad 47 proc. Według firmy Expert Monitor - to druga po napojach kategoria produktów o najwyższej dynamice wzrostu nakładów na reklamę. W ciągu ostatnich pięciu lat zwiększyły się sześciokrotnie.
Według danych firm monitorujących cenniki poszczególnych mediów, AGB Polska, Media Watch i Expert Monitor, w latach 1997-2001 łączne wydatki na reklamę leków bez recepty wzrosły ze 100 mln zł do 600 mln zł, uwzględniając wskaźnik inflacji. Rzeczywisty wzrost nakładów był na pewno dużo mniejszy z powodu rosnących rabatów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta