Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie tylko udział w targach i misjach

11 października 2002 | Ekonomia | AS

ROZMOWA NA GORĄCO

Igor J. Mitroczuk, dyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej w Ministerstwie Gospodarki

Nie tylko udział w targach i misjach

Przedsiębiorcy, którzy chcą znaleźć na swoje wyroby odbiorców za granicą, korzystają od dawna ze wsparcia finansowego Ministerstwa Gospodarki. Na co konkretnie może tu liczyć polska firma?

IGOR J. MITROCZUK: Nie tylko polska, a krajowa, czyli taka, która ma w Polsce zarejestrowaną działalność gospodarczą. Program promocji selektywnej to jedna z nowych, eksperymentalnie wprowadzonych w tym roku form pomocy dla eksporterów. Jest ona na razie dostępna dla firm z pięciu wybranych branż: spożywczej, meblarskiej, przemysłu lekkiego, motoryzacyjnej i elektronicznej. Co najmniej 5 firm z danej branży wybiera koordynatora, którym może być jedno z przedsiębiorstw lub np. izba czy stowarzyszenie producentów. Koordynator składa w ich imieniu wniosek o dofinansowanie konkretnego przedsięwzięcia, które może pomóc tej grupie w sprzedaży towarów za granicą.

Na jakie przedsięwzięcia może otrzymać pieniądze z tego funduszu?

Na zorganizowanie pokazu mody,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2746

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament