Pesymistyczne prognozy
Pesymistyczne prognozy
Recesją na rynku reklam i wojną cenową prowadzoną przez stacje telewizyjne tłumaczy zarząd Agory gorsze od oczekiwanych wyniki III kwartału. Według jego prognoz, porównywalne przychody grupy Agory mogą być w tym roku nawet o 12-14 proc. niższe niż w 2001 r.
- Trwa głęboka recesja na rynku reklamy i na razie nie widać poprawy - ocenia zarząd Agory w komentarzu do skonsolidowanych wyników w III kwartale, który grupa kapitałowa zakończyła ze 173,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i 4,4 mln zł zysku netto. Co prawda, przychody były o 3,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, ale w 2001 r. w sprawozdaniu skonsolidowanym Agora nie uwzględniała stacji radiowych i kupionych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta