Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Misja społeczna i komercja zarazem

21 lutego 2003 | Publicystyka, Opinie | BW PŚ
źródło: Nieznane

MARIUSZ WALTER - twórca mediów

Misja społeczna i komercja zarazem

FOT. MICHAł SADOWSKI

Rz: - Jest pan znany z tego, że stale ogląda swoje "dziecko" - TVN24. Spełniło pana oczekiwania?

MARIUSZ WALTER: - Zastrzeżeń mamy jeszcze wiele, ale chcę na początek powiedzieć, że dzisiejszy sukces TVN24 ma bliski związek z powodzeniem "Faktów" w TVN. Ono nas, głównych akcjonariuszy holdingu ITI - Jana Wejcherta, Bruno Valsangiacomo i mnie - przekonało do podjęcia ryzykownej decyzji. Bo nie było wiadomo, czy sukces "Faktów" można powtórzyć nie w półgodzinnym programie, ale przez 24 godziny dziennie. A wiadomo było, ile to musi kosztować i że nie będzie to produkt sprzedający się tak łatwo i efektownie jak "Fakty".

Kolejną ryzykowną decyzją było powierzenie budowy tego trudnego projektu dwóm ludziom. Maciek Sojka miał doświadczenie dziennikarza telewizyjnego, ale przecież nie prezesa stacji! Teraz wiemy, że jest też utalentowanym menedżerem. Dyrektora programowego TVN24 Adama Pieczyńskiego znałem z wyników współtworzonej przez niego stacji RTL7, ale przeszedł wszelkie nasze oczekiwania w tworzeniu zespołu dziennikarskiego i zawartości programu. Z ludzi, którzy pracowali w radiu albo się uczyli zawodu telewizyjnego, zrobił zespół goniący...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2855

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament