Prywatne firmy opanowują rynek
Prywatne firmy opanowują rynek
Wielkanoc i okres wielkiego postu to czas, kiedy gwałtownie wzrasta popyt na komunikanty. W ostatnich kilkunastu latach nastąpiły zmiany na tym rynku. Dominować zaczęły świeckie firmy prywatne.
W sklepie z dewocjonaliami przy ulicy Kawęczyńskiej w Warszawie przed Wielkanocą sprzedano kilkaset tysięcy komunikantów. Podobnie dzieje się przed Bożym Narodzeniem. Tysiąc komunikantów kosztuje tutaj 10 złotych. Za największe paczki, liczące 20 tysięcy komunikantów trzeba zapłacić 200 zł. - Najlepsze są nie cienkie, ale te grube - mówi br. Witold Kostecki, salezjanin. - Księża je preferują, bo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta