Era zmian również w Polsce
Era zmian również w Polsce
W Polsce szyld naszych dilerów jest jeszcze mało rozpoznawalny. Klient utożsamia dilera głównie z marką samochodu
(c) BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI
TADEUSZ PAWLACZYK
Dlaczego naprawy serwisowe są tak kosztowne, a ceny zakupu tego samego samochodu różnią się w wielu krajach?
Przeszklony i pięknie oświetlony salon kusi przechodniów. Dominują firmowe kolory prestiżowego koncernu. Wewnątrz idealnie wyeksponowane samochody. Wyłącznie modele jednej marki. Uprzejma obsługa zachęca do jazdy testowej. Sprzedawca zachwala urok i atuty marki. Na regałach pięknie zapakowane części. Fabryczne radio za kilka tysięcy złotych, aluminiowe felgi z logo koncernu i inne akcesoria. Obok salonu przestronna hala. Tam serwisuje się samochody. Jeden z klientów rozpieszczony perfekcyjną obsługą sprawia wrażenie zakłopotanego. Chce kupić do swojego 6-letniego auta klasy S wybitą szybę oraz skradzione koła. Wszystko do kupienia od ręki. Problem tkwi w kosztach. Należy wydać ponad 10 tys. złotych. To jedna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta