Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Artyści w służbie reklamy

29 kwietnia 2003 | Kultura | JC
źródło: Nieznane
źródło: Fotoarchiwum

Fonografia Przebojem pierwszego kwartału był album "Moja i twoja muzyka" sprzedany w 535 tysiącach egzemplarzy

Artyści w służbie reklamy

Debiutancka płyta grupy Blue Cafe "Fanaberia" to przykład rzadko spotykanej świetnej muzyki tanecznej w polskim wydaniu

FOT. RAFAŁ GUZ

JACEK CIEŚLAK

Ponad pół miliona sprzedanych w ciągu dwu miesięcy płyt związanych z konkursem RMF FM to wynik bez precedensu. Ale też wyjątkowa była cena 9,99 zł i dołączone do krążka "Moja i twoja muzyka" kupony uprawniające do udziału w konkursie o 10 samochodów.

W środowisku rozgorzała dyskusja, czy w trudnych czasach muzycy muszą godzić się na reklamowanie wielkich mediów. W jej cieniu pojawiły się pomyślne informacje o spadku wartości sprzedaży w I kwartale "tylko" o 15 procent. Kryzys płyt się kończy. Bo gorzej już być nie może.

Związek chroni złoto

Anegdota mówi, że Stanisław Tyczyński, szef RMF FM, rozmarzył się kiedyś przy kawiarnianym stoliku i powiedział, że wymyślony przez niego album "Moja i twoja muzyka", na którym polscy wykonawcy - Edyta Górniak, Anita Lipnicka, Kasia Kowalska, Varius Manx, Urszula, Grzegorz i Patrycja Markowscy - wykonają przeboje zagranicznych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2911

Spis treści
Zamów abonament