Artyści w służbie reklamy
Artyści w służbie reklamy
Debiutancka płyta grupy Blue Cafe "Fanaberia" to przykład rzadko spotykanej świetnej muzyki tanecznej w polskim wydaniu
FOT. RAFAŁ GUZ
JACEK CIEŚLAK
Ponad pół miliona sprzedanych w ciągu dwu miesięcy płyt związanych z konkursem RMF FM to wynik bez precedensu. Ale też wyjątkowa była cena 9,99 zł i dołączone do krążka "Moja i twoja muzyka" kupony uprawniające do udziału w konkursie o 10 samochodów.
W środowisku rozgorzała dyskusja, czy w trudnych czasach muzycy muszą godzić się na reklamowanie wielkich mediów. W jej cieniu pojawiły się pomyślne informacje o spadku wartości sprzedaży w I kwartale "tylko" o 15 procent. Kryzys płyt się kończy. Bo gorzej już być nie może.
Związek chroni złoto
Anegdota mówi, że Stanisław Tyczyński, szef RMF FM, rozmarzył się kiedyś przy kawiarnianym stoliku i powiedział, że wymyślony przez niego album "Moja i twoja muzyka", na którym polscy wykonawcy - Edyta Górniak, Anita Lipnicka, Kasia Kowalska, Varius Manx, Urszula, Grzegorz i Patrycja Markowscy - wykonają przeboje zagranicznych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta