Tradycyjne media niezagrożone
Tradycyjne media niezagrożone
Wydatki na reklamę w Internecie powiększały się w Polsce w ubiegłych trzech latach o ponad 30 proc. rocznie. Jednak reklama w sieci ciągle pozostaje, pod względem udziału w rynku, w tyle za tradycyjnymi mediami. Szacuje się, że w tym roku serwisy internetowe zarobią na wpływach od reklamodawców ponad 38 mln zł.
- Rynek reklamy on-line ustawicznie rośnie, chociaż nie tak szybko, jak wcześniej przewidywano - powiedział "Rz" Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy internetowej sieci reklamowej Ad.net. To ciągle medium u nas niedocenianie, np. w porównaniu z Hiszpanią, gdzie wydatki na tę formę promocji są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta