Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tradycyjne media niezagrożone

09 czerwca 2003 | Ekonomia | ZZ
źródło: Nieznane

Nowe technologie Rośnie rynek reklamy internetowej

Tradycyjne media niezagrożone

Wydatki na reklamę w Internecie powiększały się w Polsce w ubiegłych trzech latach o ponad 30 proc. rocznie. Jednak reklama w sieci ciągle pozostaje, pod względem udziału w rynku, w tyle za tradycyjnymi mediami. Szacuje się, że w tym roku serwisy internetowe zarobią na wpływach od reklamodawców ponad 38 mln zł.

- Rynek reklamy on-line ustawicznie rośnie, chociaż nie tak szybko, jak wcześniej przewidywano - powiedział "Rz" Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy internetowej sieci reklamowej Ad.net. To ciągle medium u nas niedocenianie, np. w porównaniu z Hiszpanią, gdzie wydatki na tę formę promocji są...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2944

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament