Wzrost w rynkowej niszy
Wzrost w rynkowej niszy
Ponad 12-proc. wzrost obrotów zanotowały w 2002 r. działające w Polsce firmy sprzedaży bezpośredniej - wynika z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Stowarzyszenie, zrzeszające 7 największych firm tej branży, ocenia, że po wejściu Polski do Unii Europejskiej na naszym rynku pojawi się znacznie więcej nowych graczy.
Kosmetyki i perfumy to - jak wynika z danych PSSB - wyroby, które najczęściej kupujemy od przedstawicieli firm sprzedaży bezpośredniej. Może dlatego, że największe w Polsce przedsiębiorstwa tej branży - polskie spółki kosmetycznych koncernów Avon i Oriflame - wspierają swą sprzedaż reklamami w prasie, na billboardach i w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

