Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wzrost w rynkowej niszy

18 lipca 2003 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Handel Sprzedaż bezpośrednia: roczne obroty sięgają prawie 1,7 mld zł

Wzrost w rynkowej niszy

Ponad 12-proc. wzrost obrotów zanotowały w 2002 r. działające w Polsce firmy sprzedaży bezpośredniej - wynika z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Stowarzyszenie, zrzeszające 7 największych firm tej branży, ocenia, że po wejściu Polski do Unii Europejskiej na naszym rynku pojawi się znacznie więcej nowych graczy.

Kosmetyki i perfumy to - jak wynika z danych PSSB - wyroby, które najczęściej kupujemy od przedstawicieli firm sprzedaży bezpośredniej. Może dlatego, że największe w Polsce przedsiębiorstwa tej branży - polskie spółki kosmetycznych koncernów Avon i Oriflame - wspierają swą sprzedaż reklamami w prasie, na billboardach i w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2977

Spis treści
Zamów abonament