Pomówienie czy nieuczciwa reklama
Pomówienie czy nieuczciwa reklama
Sąd powinien jednoznacznie orzec, czy czyn polegający na wysyłaniu przez firmę pism informujących, że inny przedsiębiorca sprzedaje towary podrobione, jest niedozwoloną reklamą czy pomówieniem. W drugim przypadku pomawiający musi bowiem udowodnić, że mówi wyłącznie prawdę - orzekł Sąd Najwyższy.
Przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowo-handlowe, będące dystrybutorem łożysk wielkogabarytowych produkowanych w fabryce w Kraśniku, zorientowało się, że na rynku krążą podróbki tych towarów. Ich sprzedawcy podają, że produkt jest oryginalny, choć za niższą cenę. Przedsiębiorstwo dotarło do jednego z nich i stwierdziło, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta