Serialowa więź z widzami
Serialowa więź z widzami
TVP była współproducentem najnowszego filmu Jerzego Stuhra "Pogoda na jutro"
FOT. ROBERT JAWORSKI
BARBARA HOLLENDER
W 2003 roku Agencja Filmowa TVP ma do dyspozycji około 122 mln zł. Pieniądze te przeznaczone są na całą filmową produkcję telewizyjną: sitcomy, telenowele, seriale i filmy fabularne.
Te ostatnie otrzymują od 15 do 20 proc. tej kwoty. Dodatkowo agencja przeznacza 10 mln zł na premiery Teatru Telewizji.
Wśród Lubiczów, Burskich i Złotopolskich
Telenowele są dzisiaj ważnym telewizyjnym produktem.
- Musimy poświęcać uwagę gatunkowi, który ma ogromną oglądalność i tworzy bardzo silną więź stacji z widzami - mówi dyrektor generalny TVP Maciej Kosiński.
"Klan", "Złotopolscy", "Na dobre i na złe", "M jak miłość", "Plebania" to kury znoszące złote jaja. Przyciągają przed telewizory od 15 do 25 procent widowni, przynoszą też ogromne wpływy. Półgodzinny odcinek telenoweli kosztuje 120 - 160 tys. zł, a za reklamy nadawane przed i po jego emisji TVP...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta