Szansa dla lekkich
Szansa dla lekkich
(c) Renault
W bieżącym roku zmniejszyła się nieco sprzedaż aut klasy do 8 tâ natomiast nieco wzrósł zbyt aut klasy od 8 do 12 t DMC. Liderem segmentu jest MAN - Starâ mający łącznie ponad 40 proc. rynku.
H. Guenter Heitzerâ prezes MAN - Star Trucks sp. z o. o., zauważaâ że polski rynek nie osiągnął jeszcze stanu nasycenia. Samochody z tego segmentu używane są do najróżniejszych zadańâ a dystrybucjaâ wykorzystująca głównie pojazdy o DMC od 10 do 12 t, będzie potrzebować ich znacznie więcej. Polscy klienci po samochodach tego typu oczekują ekonomicznego i pewnego środka transportuâ dlatego - w przeciwieństwie do pojazdów klasy ciężkiej - nie widać wyścigu mocy. Najczęściej wybierane są pojazdy z zawieszeniem stalowym i krótką kabiną.
(c) Mitsubishi
Okres wzrostu
Michał Luberadzkiâ dyrektor sprzedaży samochodów użytkowych Mercedes-Benz, także zauważa przesunięcie popytu z klasy 8 - 10 t do dwunastotonowejâ jako najbardziej uniwersalnej. Jednak powstanie nowej sieci dystrybucji hipermarketów zmienia nieco obraz polskiej dystrybucji - gwałtownie wzrosło...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta