Unia nie wymusi reformy w sektorze państwowym
Unia nie wymusi reformy w sektorze państwowym
Rz: Organizacja Conference Board ogłosiła wyniki kolejnego badania opinii menedżerów w Polsce. Co w pana odczuciu jest najciekawszym wynikiem badania w tym roku?
JAROSŁAW MYJAK: Tegoroczne badanie wykazało, że menedżerom znacznie bardziej niż w poprzednich latach zależy na budowie lojalności klientów. Wnioski dla biznesu z wyników badania Conference Board są tym bardziej istotne, jeśli połączyć je z innym badaniem - ŇDiagnoza społeczna 2003", opisującym stan społeczeństwa, a więc także naszych klientów i partnerów. Główna teza "Diagnozy" jest taka, że mimo trudnego położenia państwa, gospodarstwa domowe potrafią racjonalizować koszty.
Jak lojalność klientów mogą budować firmy finansowe?
Relacja z klientem budowana jest na trzech płaszczyznach....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta