Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pasażer nie poleci, a przewoźnik zapłaci

15 listopada 2003 | Prawo | NH

Obowiązuje od 15 listopada Rekompensaty od linii lotniczych

Pasażer nie poleci, a przewoźnik zapłaci

Pasażer, który nie zostanie zabrany na pokład mimo ważnego biletu, dostanie od linii lotniczych 300 euro.

Rekompensata w wysokości 300 euro dotyczy lotów na trasach powyżej 3,5 tys. km. Na trasach krótszych rekompensata dla pasażerów, którzy nie dostaną się na pokład mimo ważnego biletu, wynosi 150 euro. Nie może ona jednak przekroczyć ceny biletu wykupionego na jedno miejsce. Rekompensaty w takiej wysokości określa rozporządzenie ministra...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3077

Spis treści
Zamów abonament