Niemiec i Czech klientem?
Niemiec i Czech klientem?
Według danych przygotowanych przez PricewaterhouseCoopers, średnie detaliczne ceny samochodów w Polsce w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy (od marca 2003 do marca 2004 r.) wzrosły o 9,6 procent.
Ceny wyliczono dla ponad 100 modeli na podstawie danych Jato Dynamics Ltd. Podobne badania przeprowadzane są w dziewiętnastu krajach Europy. Średni poziom cen wzrósł w nich w tym samym okresie o 4,8 procent.
Wbrew pesymistycznym zapowiedziom, polscy konsumenci nadal mogą kupować auta po cenach niższych niż w Europie Zachodniej. David Green z PricewaterhouseCoopers zauważa, że ceny detaliczne aut w Polsce są o 18 procent niższe od średniej europejskiej. W grudniu ta różnica wynosiła 16 procent. Maleje także tempo wzrostu cen. W okresie od marca 2003 do marca 2004...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta