Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznesowe zalety SMS

08 września 2004 | Raporty | AB

Telekomunikacja w Polsce

M-marketing Coraz więcej firm odkrywa korzyści niekonwencjonalnej reklamy

Biznesowe zalety SMS

M-marketing, m-reklama czy m-kupony to dla niektórych nic niemówiące określenia, a dla innych sposób na biznesowe wykorzystanie popularności SMS. Trwający od kilku lat globalny SMS-owy boom sprawił, że tą technologią zainteresowali się specjaliści od marketingu i reklamy.

- Dwa bilety normalne w cenie jednego - kusił kinową promocją SMS, jaki w połowie czerwca dostało pięć tysięcy właścicieli telefonów komórkowych z Warszawy. Do informacji dołączono m-kupon: 9-cyfrowy numer, który wraz z numerem telefonu należało podać w kasie kina.

Na ten polski debiut popularnych w niektórych krajach m-kuponów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3325

Spis treści

Angielski z Rzeczpospolitą First Certificate in English

Zamów abonament