Biznesowe zalety SMS
M-marketing Coraz więcej firm odkrywa korzyści niekonwencjonalnej reklamy
Biznesowe zalety SMS
M-marketing, m-reklama czy m-kupony to dla niektórych nic niemówiące określenia, a dla innych sposób na biznesowe wykorzystanie popularności SMS. Trwający od kilku lat globalny SMS-owy boom sprawił, że tą technologią zainteresowali się specjaliści od marketingu i reklamy.
- Dwa bilety normalne w cenie jednego - kusił kinową promocją SMS, jaki w połowie czerwca dostało pięć tysięcy właścicieli telefonów komórkowych z Warszawy. Do informacji dołączono m-kupon: 9-cyfrowy numer, który wraz z numerem telefonu należało podać w kasie kina.
Na ten polski debiut popularnych w niektórych krajach m-kuponów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta