Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nagrody, rabaty, punkty

30 września 2004 | Moje Pieniądze | MP
źródło: Nieznane

Karty co-branded Najpierw sprawdź, czy oferowane atrakcje będą dla ciebie dostępne

Nagrody, rabaty, punkty

MAGDALENA PACIOREK

Jeśli jesteśmy jednocześnie klientem banku i współpracującej z nim firmy, na przykład operatora telefonii komórkowej czy linii lotniczej, możemy zainteresować się kartami wydawanymi wspólnie przez te instytucje. Upoważniają one do zniżek albo zachęcają do gromadzenia punktów, które można zamienić na różne nagrody. Posiadanie takiej karty jest opłacalne, jeśli faktycznie dużo korzysta się z usług danej firmy.

Większość banków ma w swojej ofercie kartę płatniczą wydawaną wspólnie z inną firmą - najczęściej są to linie lotnicze, operatorzy telekomunikacyjni czy sieci handlowe. Logo tej firmy umieszczane jest na karcie obok logo banku. Karty takie nazywamy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3344

Spis treści
Zamów abonament