Ranking jakościowy - komentarz
Ranking jakościowy
- Ranking jakościowy Ranking jakościowy został w tym roku nieco zmodyfikowany. Coraz trudniej jest mierzyć jakość firm na podstawie ich oceny subiektywnejâ ponieważ głównych weryfikatorem jakości jest rynek. W dłuższym czasie klienci decydują, kto pozostanie na tym rynkuâ a kto będzie musiał odejść.
Coraz częściej mówi się również o konkurencji między łańcuchami dostawâ a więc w tym przypadku można byłoby mówić o jakości całych łańcuchów i porównywać je między sobą. Kolejnym etapem jest sieć i jakość sieci. Można uznaćâ że im bardziej zaawansowane poziomy relacji między podmiotami działającymi na rynku (poczynając od najbardziej zaawansowanych jak: świadome wspólne działanie w celu zaspokojenia potrzeb klientaâ pogłębiona współpracaâ partnerstwoâ luźna współpraca), tym wyższe oczekiwania odnośnie jakości.
Tak więc w tym roku w rankingu jakościowym pozostawiono standardy obsługi klienta oraz certyfikatyâ punktując je tak samo - po 2 punkty każdy obszar. W sumie więc w przypadku standardów obsługi klienta można było maksymalnie uzyskać 10 punktówâ natomiast przy certyfikatach - 6. Zrezygnowałam z ujawniania rubryki dotyczącej prowadzonych badań satysfakcji klientówâ pracownikówâ jak
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta