Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Potrzebne jest zaufanie

30 września 2004 | Kolumna transportowa | RP

Rozmowa ze Stefano Chmielewskiâ prezesem zarządu Renault Truck

Potrzebne jest zaufanie

Rz: Co dzieje się w Renault Truck z powodu mariażu z AB Volvo?

STEFANO CHMIELEWSKI: Przemiany w Renault Truck są ogromne, zostały wymuszone przez AB Volvo. Blisko współpracujemy ze spółką Volvo Truck, produkującą samochody ciężarowe marki Volvo, i z amerykańskim Mackiem. Nie jesteśmy tymâ czym byliśmy zaledwie trzy lata temu. Skala zmian przerasta wszystkoâ co działo się w branży producentów ciężarówek w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Ostatnim tak ważnym wydarzeniem było bankructwo Dafa i ratowanie tej firmy przez rząd holenderski.

Jak wygląda techniczna kooperacja z Volvo Truck?

Na początku września otwarto nową fabrykę silników w Venissieux koło Lyonu. Tam będzie się prowadzić prace projektowe i produkować jednostki o pojemności od 3 do 11 l dla całej grupy Volvo. Silniki o pojemności 3 l będą wytwarzane w zakładach Nissanaâ od 4 do 7 l w fabryce Deutzaâ od 9 do 11 l w Renault w ilości do 50 000 rocznie. Największe - o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3344

Spis treści
Zamów abonament