Najważniejsze, aby się wyróżnić
Najważniejsze, aby się wyróżnić
Polskie produkty coraz częściej sprzedawane są za granicą pod własną marką. Ich producenci nie ukrywają, że nie było to łatwe ani tanie, ale z pewnością się opłaciło.
Jeszcze do niedawna Włosi uważali, że ich makarony nie mają sobie równych w świecie. Z dużym sukcesem jednak weszła na włoski rynek polska Malma. Włochów przekonały opinie szefów kuchni takiej rangi, jak Alfonso Laccarino i Alain Ducasse, którzy polskie makarony uznali za bardzo dobre i zaczęli podawać je w swoich lokalach. Gotowe są już reklamy Malmy dla zagranicznych telewizji. Biorą w nich udział najbardziej znani kucharze świata.
- Receptury moich makaronów przygotowałem wspólnie z neapolitańskimi ekspertami od tego przysmaku - mówi Michel Marbot, włoski bankier z domieszką francuskiej krwi. To dla żony Anny w 1990 r. przyjechał do Polski i kupił zakład w Malborku. Makarony Malma są sprzedawane w sieci Auchan w Turynie....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta