Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczność reklamy doceniona

23 listopada 2004 | Ekonomia | NA

Media Piąta edycja konkursu Effie

Skuteczność reklamy doceniona

  • Rozmowa na gorąco: Paweł Kastory, prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce
Kampania piwa Żubr zdobyła Grand Prix tegorocznej, piątej już edycji konkursu reklamowego Effie. Na konkurs, w którym oceniana jest skuteczność kampanii reklamowych, nadesłano 85 zgłoszeń.

- Wszystkie z kampanii zgłoszonych do Effie dały dobre rezultaty. Istotą konkursu jest wybór tych, które przyniosły najlepsze efekty w stosunku do poniesionych wysiłków - podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Agencji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3388

Spis treści

Matura z Rzeczpospolitą

Zamów abonament