Czyn nieuczciwy, choć nieświadomy
Czyn nieuczciwy, choć nieświadomy
Wprowadzanie na rynek podróbek towarów renomowanych firm, bezprawnie opatrzonych ich logo, stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. Jest tak również wówczas, gdy firma sprzedająca taki towar nie ponosi za to winy - wyjaśnił Sąd Najwyższy w wyroku z 1 grudnia 2004 r.
Werdyktem tym zakończył się spór między Adidas Salomon A. G. w Niemczech i Tesco Polska spółką z o.o.
W 2001 r. w niektórych sklepach sieci Tesco pojawiły się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta