Naszą wartością jest wielkość
Naszą wartością jest wielkość
Lech Buzalski
(C) METSÄ TISSUE
Rz: Marki państwa firmy, jak Mola czy Lambi, znane są w Polsce bardziej niż sama firma. To efekt zaplanowanej strategii?
Tak, dla nas najważniejsza jest promocja produktów, bo właśnie je klient widzi w sklepie i za nie płaci. Poza tymi, o których pani mówiła, do podstawowych należą także ręczniki Capri i Saga. To tzw. produkty Away From Home (AFH), czyli stosowane poza domem. Adaptujemy je tutaj z Finlandii, jednak ich nabywcami są instytucje - kupują je hurtownie, a od nich hotele, restauracje, banki, lotniska, stacje benzynowe, szpitale, wojsko.
Rynek artykułów higienicznych w Polsce ma przed sobą - zdaniem specjalistów - duże perspektywy rozwoju.
Nie jesteśmy na nim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta