Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Naszą wartością jest wielkość

15 grudnia 2004 | Rzecz o... | MS
źródło: Nieznane

Rozmowa z Lechem Buzalskim, prezesem firmy produkującej artykuły higieniczne Metsä Tissue

Naszą wartością jest wielkość

Lech Buzalski

(C) METSÄ TISSUE

Rz: Marki państwa firmy, jak Mola czy Lambi, znane są w Polsce bardziej niż sama firma. To efekt zaplanowanej strategii?

Tak, dla nas najważniejsza jest promocja produktów, bo właśnie je klient widzi w sklepie i za nie płaci. Poza tymi, o których pani mówiła, do podstawowych należą także ręczniki Capri i Saga. To tzw. produkty Away From Home (AFH), czyli stosowane poza domem. Adaptujemy je tutaj z Finlandii, jednak ich nabywcami są instytucje - kupują je hurtownie, a od nich hotele, restauracje, banki, lotniska, stacje benzynowe, szpitale, wojsko.

Rynek artykułów higienicznych w Polsce ma przed sobą - zdaniem specjalistów - duże perspektywy rozwoju.

Nie jesteśmy na nim...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3407

Spis treści
Zamów abonament