Szybko i skutecznie dotrzeć do klienta
Usługi związane z call center rozwijają się bardzo dynamicznie. W Polsce tradycyjnie zamawiają je duże przedsiębiorstwa? oddziały zagranicznych koncernów oraz banki. Małe i średnie firmy zaczynają dopiero odkrywać ich zalety.
Na rynku działa kilkudziesięciu profesjonalnych usługodawców. - Coraz więcej firm różnej wielkości? reprezentujących różne branże decyduje się na wykorzystanie zewnętrznych centrów telefonicznych. Przoduje oczywiście sektor telekomunikacyjny i finansowy. Znaczącą rolę odgrywają także branże: komputerowa? medialna oraz wydawnicza. Przedsiębiorcy coraz bardziej doceniają możliwości? jakie niesie telefoniczna i elektroniczna forma dotarcia do klientów oraz ich obsługi. Firmy? które już zastosowały taki model sprzedaży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta