Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bank bez placówek

31 stycznia 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | NR
źródło: Nieznane

Bank bez placówek

Pierwszy w pełni internetowy bank - taki, w którym obsługa klientów odbywała się wyłącznie za pośrednictwem sieci - powstał w Stanach Zjednoczonych niewiele ponad dziesięć lat temu. Bardzo szybko okazało się, że jest to rozwiązanie wygodne nie tylko dla klientów prywatnych, ale i dla firm.

W Polsce rozwój tego typu bankowości zaczął się nieco później niż na świecie, lecz staje się ona coraz bardziej popularna. Paweł Wroński w swojej książce przedstawia różne rodzaje wykorzystywanych w przedsiębiorstwach bankowych usług elektronicznych. Podaje, jakim sprzętem powinna dysponować firma, żeby z nich korzystać, i jakie zlecenia może w ten sposób przekazywać bankowi. Zwraca także uwagę na koszty, jakie się z tym wiążą - oraz na wymogi bezpieczeństwa, jakim powinno odpowiadać świadczenie usług w tej formie.

Rz "Bankowość elektroniczna dla firm", Paweł Wroński, Warszawa 2004, CeDeWu
Brak okładki

Wydanie: 3445

Spis treści
Zamów abonament