Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Strategia na przyszłość

31 stycznia 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | NR
źródło: Nieznane

Strategia na przyszłość

Nowe technologie informatyczne, globalizacja i nasilenie konkurencji spowodowały ogromne zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Przed menedżerami pojawiają się coraz trudniejsze zadania i coraz większej wagi nabiera nie tylko osiągnięcie zysków dziś, ale i zapewnienie ich w przyszłości. Rośnie znaczenie planowania strategicznego w firmie - niektórzy uważają, że jest to raczej sztuka niż wyuczona umiejętność. A podpowiada menedżerowi, jakie warianty strategii musi rozpatrywać, jaka strategia pasuje do konkretnej sytuacji, jakie są plusy i minusy różnych dróg rozwoju.

Rz "Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie", Maria Romanowska, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, cena 49 zł
Brak okładki

Wydanie: 3445

Spis treści
Zamów abonament