Biblia marketingu
Ta książka od lat stanowi lekturę obowiązkową wszystkich zawodowo zajmujących się marketingiem, zainteresowanych nim naukowo i po prostu ciekawych tej tematyki. Pierwszy raz ukazała się ponad trzydzieści lat temu, ale autor ciągle ją uaktualnia. Obecna polska edycja opiera się na jedenastym wydaniu amerykańskim z 2003 roku. Philip Kotler, teoretyk marketingu, był także doradcą wielkich firm amerykańskich w tej dziedzinie, ma więc duże doświadczenie praktyczne. Książka przedstawia zachodzącą w ostatnich latach ewolucję poglądów na wykorzystanie marketingu, zwracając m.in. uwagę na skuteczność stosowania Internetu i jego wpływ na zachowania klientów. Zawiera też całościowe spojrzenie na funkcję marketingu w firmie, której przychodzi funkcjonować w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu.
Rz "Marketing" Philip Kotler, Rebis, cena 99 zł

![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
