Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biblia marketingu

31 stycznia 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | NR
źródło: Nieznane

Biblia marketingu

Ta książka od lat stanowi lekturę obowiązkową wszystkich zawodowo zajmujących się marketingiem, zainteresowanych nim naukowo i po prostu ciekawych tej tematyki. Pierwszy raz ukazała się ponad trzydzieści lat temu, ale autor ciągle ją uaktualnia. Obecna polska edycja opiera się na jedenastym wydaniu amerykańskim z 2003 roku. Philip Kotler, teoretyk marketingu, był także doradcą wielkich firm amerykańskich w tej dziedzinie, ma więc duże doświadczenie praktyczne. Książka przedstawia zachodzącą w ostatnich latach ewolucję poglądów na wykorzystanie marketingu, zwracając m.in. uwagę na skuteczność stosowania Internetu i jego wpływ na zachowania klientów. Zawiera też całościowe spojrzenie na funkcję marketingu w firmie, której przychodzi funkcjonować w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu.

Rz "Marketing" Philip Kotler, Rebis, cena 99 zł
Brak okładki

Wydanie: 3445

Spis treści
Zamów abonament