Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ile wart jest klient

31 stycznia 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | NR
źródło: Nieznane

Ile wart jest klient

Co jest dla firmy najważniejsze: pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie dotychczasowych czy dodatkowa sprzedaż aktualnym klientom? To jedno z pytań testu, jakim rozpoczyna się ta książka. Jej autorzy szczegółowo i przy wykorzystaniu przykładów z praktyki omawiają liczne aspekty relacji przedsiębiorstwa z jego klientami. Według nich klienci stanowią jedną z odmian aktywów firmy. Wydaje się wprawdzie, że nie ma sposobu zmierzenia wartości tych szczególnych aktywów, ale autorzy uważają to za możliwe. Zwracają przy tym uwagę, że większe szanse na rynku będzie miała ta firma, która takiego pomiaru potrafi dokonać bardziej precyzyjnie.

Rz "Klient jako kapitał", Robert C. Blattberg, Gary Getz, Jacquelyn S. Thomas, MT Biznes, cena 65 zł
Brak okładki

Wydanie: 3445

Spis treści
Zamów abonament