Za drogo czy w sam raz
Czy sam da przykład? - Zastanowimy się - odpowiada Marek Dworak, wiceprezes Brokera.
- Rynek musi dojrzeć do urealnienia cen. My jako rynkowy lider już do tego dojrzeliśmy. Teraz będę starał się do tego pomysłu przekonać szefów innych rozgłośni - twierdzi Marek Dworak. Przed kilkoma tygodniami w rozmowie z "Rz", zapowiadał, iż Broker zaproponuje pozostałym rozgłośniom urealnienie cen reklam. Zrobił to przy okazji środowego posiedzenia Komitetu Badań Radiowych, do którego należą także Eurozet, Agora i spółka Time,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta