Nie wystarczy czekać na klienta
18 kwietnia 2005 | Nieruchomości, budownictwo | Ng
Rozmowa z doradcą rynku nieruchomości, prezesem Europejskiego Instytutu Gospodarczego Nie wystarczy czekać na klienta W dzisiejszych czasach najważniejsza jest skuteczność zarządzania przetwarzania informacji Tomasz Błeszyński Rz: Klienci agencji nieruchomości czasem mają wrażenie, że pośrednik niewiele robi, aby sprzedać ich mieszkanie, tylko czeka, aż chętny na nie sam się zgłosi...
Tomasz Błeszyński : Poszukiwanie coraz bardziej zaawansowanych technik marketingowych, pomagających w sprzedaży nieruchomości, widać przede wszystkim...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta