Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre wyniki WPP

25 kwietnia 2005 | Ekonomia | TŚ

MEDIA Dobre wyniki WPP

16-proc. wzrost sprzedaży do 1,11 mld funtów, odnotowany w I kwartale przez brytyjską firmę reklamową WPP, to efekt przejęcia Grey Global Group, amerykańskiej firmy z branży. Przychody były wyższe od oczekiwanych, ale zarząd spółki nadal utrzymuje, że w całym 2005 r. sprzedaż drugiej co do wielkości światowej firmy reklamowej wzrośnie o 3 - 4 proc.

bloomberg, t. św.
Brak okładki

Wydanie: 3517

Spis treści
Zamów abonament