Koniec z dyktatem marketów
- Gdy dwa miesiące temu z półek w naszych sklepach zniknęły produkty mleczarni Piątnica, klienci zaczęli domagać się sprowadzenia granulowanego serka wiejskiego wytwarzanego przez tę firmę - mówi jeden z przedstawicieli Carrefoura, prosząc o niepodawanie nazwiska.
Według niego, jeśli komuś uda się przełamać dyktaturę sieci, będą to właśnie polskie mleczarnie: - Kilka z nich wyrosło na potężnych producentów - zauważa nasz rozmówca.
Przykład Piątnicy może faktycznie być przełomowy. - Dwa tygodnie po wycofaniu naszych produktów z Carrefoura przedstawiciele sieci zadzwonili do nas z propozycją podjęcia rozmów - relacjonuje "Rz" Zbigniew Kalinowski, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy. - Rozmowy były krótkie i rzeczowe. Doszliśmy do porozumienia - cieszy się prezes Kalinowski. Jest przekonany, że w negocjacjach pomogły firmie naciski właśnie ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta