Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec z dyktatem marketów

25 kwietnia 2005 | Ekonomia | AS AB
źródło: Nieznane

HANDEL Wielkie sklepy zaczynają wprowadzać zmiany korzystne dla klientów i producentów Koniec z dyktatem marketów Rodzimi producenci postanowili przeciwstawić się narzucanym przez duże sieci handlowe warunkom współpracy. Ich sprzeciw przynosi już efekty

- Gdy dwa miesiące temu z półek w naszych sklepach zniknęły produkty mleczarni Piątnica, klienci zaczęli domagać się sprowadzenia granulowanego serka wiejskiego wytwarzanego przez tę firmę - mówi jeden z przedstawicieli Carrefoura, prosząc o niepodawanie nazwiska.

Według niego, jeśli komuś uda się przełamać dyktaturę sieci, będą to właśnie polskie mleczarnie: - Kilka z nich wyrosło na potężnych producentów - zauważa nasz rozmówca.

Przykład Piątnicy może faktycznie być przełomowy. - Dwa tygodnie po wycofaniu naszych produktów z Carrefoura przedstawiciele sieci zadzwonili do nas z propozycją podjęcia rozmów - relacjonuje "Rz" Zbigniew Kalinowski, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy. - Rozmowy były krótkie i rzeczowe. Doszliśmy do porozumienia - cieszy się prezes Kalinowski. Jest przekonany, że w negocjacjach pomogły firmie naciski właśnie ze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3517

Spis treści
Zamów abonament