Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba zmieniać firmę

29 maja 1995 | Ekonomia | JB

Aby szkolenie było skuteczne

Trzeba zmieniać firmę

Po okresie głębokiego kryzysu w latach osiemdziesiątych niemal wszystkie firmy zachodnie odziedziczyły przekonanie, że ciągłe szkolenie pracowników jest niezbędnym warunkiem nie tylko odnoszenia sukcesów, ale nawet utrzymania się na rynku. Na różnego rodzaju kursy większość z nich przeznacza przeciętnie równowartość 6--7 proc. pensji swoich pracowników. Mimo to zarówno w opinii kierownictwa firm, jak i samych pracowników, większość kursów nie tylko nie odbija się dodatnie na wynikach finansowych przedsiębiorstw, lecz wręcz jest zwykłą stratą czasu -- twierdzą specjaliści z francuskiej agencji doradczej Bossard.

Programy szkoleniowe są jedną z najtrudniejszych decyzji inwestycyjnych, jakie musi podjąć kierownictwo przedsiębiorstwa. Nawet jeśli kurs doskonale odpowiada potrzebom firmy i jest efektywny, bardzo trudno wyliczyć, w jakim stopniu wyłożone na niego pieniądze uda się odzyskać. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 491

Spis treści
Zamów abonament