Grupa reklamowa chce wejść na ściany i przystanki
15 października 2005 | Ekonomia | AB
MARKETING Miejska ekspansja AMS Grupa reklamowa chce wejść na ściany i przystanki Należąca do Agory grupa AMS, największa w Polsce firma reklamy zewnętrznej, chce rozwijać kolejne nośniki reklamowe w dużych miastach.
- Mamy wiele projektów dostosowania reklamy do miejskiej infrastruktury - twierdzi Marek Kuzaka, wiceprezes AMS, która ma ok. 30 proc. udziału w...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta