Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy magentis

21 marca 2006 | Moje Auto | NR
źródło: Nieznane

W SALONACH Nowy magentis (c) KIA

Kia Motors Polska wprowadziła właśnie do sprzedaży nowego magentisa. Ten sedan, w całości zaprojektowany i zbudowany przez koncern Kia, jest wyższy o 70 mm (1480 mm), szerszy o 15 mm (1805 mm) i dłuższy o 5 mm od swego poprzednika. Zwiększono w nim również o 20 mm rozstaw osi (2720 mm) oraz o 25 mm zmniejszono przedni zwis (935 mm). Bagażnik magentisa o pojemności 420 litrów oferuje o 9 proc. większą przestrzeń bagażową niż stary model. Klienci mogą wybierać między silnikiem benzynowym (już w salonach) a dieslem (w sprzedaży od kwietnia). Silnik benzynowy o pojemności 2.0 litra osiąga moc 144,5 KM (106,3 kW) przy 6000 obr./min i moment obrotowy 188,8 Nm (19,3 kGm) przy 4250 obr./min. W cyklu mieszanym zużywa 7,7 l paliwa na 100 km. W standardowym wyposażeniu auta jest ABS z EBD oraz system kontroli stabilizacji jazdy (ESP). Cena nowego magentisa - od 83 900 zł

Rz
Brak okładki

Wydanie: 3794

Spis treści

Ekonomia

Abramowicz w grupie Ewraz
Adres internetowy kosztuje coraz mniej
Akcjonariusze o dywidendzie
BA zmniejsza załogę
Bardzo powoli wydajemy unijne pieniądze
Befsztyk zastąpi kotlet pożarski
Będzie trudniej o kredyty we frankach
Cytat dnia
Czysty prąd z ciepłych źródeł
Dell zatrudnia w Indiach
Dobre wyniki Oracle
Dotacje ekologiczne pomagają w inwestycjach
Drożej za gotowanie i ogrzewanie
Electrolux: kolejne fabryki w Polsce
Emeryci muszą być sprawnie obsłużeni
Francja: potrzebna reforma rynku pracy
GM: umowa emerytalna blisko
Gaz dla Izraela
Gaz z różnych źródeł
Grupa Lew doładuje więcej telefonów
Inwestorzy nie wierzą w wybory
Japonia: embargo na wołowinę
Kadry w kraju
Komentarz giełdowy
Kompap czeka na efekty
Koniec strajku w rosyjskim Fordzie
Konkurencyjna klapa
Mało zarobiliśmy na odbudowie
Mittal Steel pewny swej oferty
Na zachodzie Europy zamykają, w Polsce rozbudowują
Najbezpieczniejsze z paskiem i mikroprocesorem
Niezdecydowanie w Warszawie
Niższy wskaźnik koniunktury
Norske Skog: dymisja za złe wyniki
Nowy członek giełdy
Obligacje idą jak woda
Obniżka notowań nie potrwa długo
Oferta Avivy podbija notowania
Oferta na Mercka w kwietniu
Pamapol stworzy grupę
Poczekamy na prezesa
Polisy od mydła do powidła
Polityczne zmiany w górnictwie
Polska spóźnia się z reformami
Pomoc Brukseli dla hodowców
Prawie najgorsi w Europie
Przegląd prasy
Przegrany arbitraż z Japończykami
Przejęcia motorem wzrostu na Zachodzie
Przybędzie 100 milionów miejsc pracy
Rośnie składka w MetLife
Schmitz Cargobull: kierunek wschód
Spór o wybór naczelnego
Spółki giełdowe
Startują negocjacje
Stocznia Gdynia: pogotowie zawieszone
Szwajcaria: drogie procedury celne
Tajemnica nieudanych przejęć
Telenor gotów sprzedać Kijewstar
Tychy: rozbudowa browaru
Unia Europejska: walka z bezrobociem
VAT na myśliwce F-16
Volare dla Alitalii
Volvo z Chin
Wal-Mart rozwija się w Chinach
Warta prawidłowo przejęła portfel polis
Wskaźnik w górę dzięki podaży pieniądza
Wspierać zatrudnienie poprzez wzrost deficytu
Wydarzenia dnia
Wyniki IDM SA
Wysoki kurs mimo kłopotów
Z Katowic do Paryża
Zadłużenie rośnie
Zagrożone fundusze na integrację
Zmiany systemu nadzoru jest zła
Złoty stracił kilka groszy
Zamów abonament