BPH nie pobił rekordu EuroBanku
Niekwestionowanym liderem wśród reklamodawców jest Bank BPH, którego kampanie reklamowe kosztowały 50,5 mln zł, podczas gdy wydatki drugiego w zestawieniu ING Banku Śląskiego wyniosły "tylko" 34,8 mln.
Najwięcej na rachunki i kredytyPonadpięciokrotny wzrost wydatków BPH związany był z wielką kampanią reklamową, zachęcającą do otwierania w tym banku rachunków osobistych Sezam Max. Spoty z udziałem Bogusława Wołoszańskiego i Janusza Weissa pochłonęły 20,4 mln zł, czyli trzykrotnie więcej niż reklamy kredytu hipotecznego. Według Barbary...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta