Smak grejpfruta podbija rynek
- W ciągu ostatnich dwóch lat sprzedaż czystych wódek wzbogaconych smakiem owocowym zwiększyła się o 30 procent - mówi Grzegorz Skowron-Moszkowicz, kierownik grupy marek w firmie Bols.
Według analizującej rynek firmy AC Nielsen w 2005 r. kupiliśmy ok. 2 mln litrów wódek czystych z ekstraktami owocowymi. Wydaliśmy na nie ponad 10 mln zł. Łącznie sprzedaż wódek smakowych wyniosła ok. 30 mln litrów. Ich udział w polskim rynku wódki stanowi 15 proc. i jest o ok. 7 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta