Tysiące razy po rozżarzonych węglach
Coraz więcej pracodawców docenia możliwości, jakie niosą ze sobą warsztaty i szkolenia, których celem jest wydobycie z uczestników kreatywności. Komu są szczególnie potrzebne? Na pewno tym, którzy kierują pracą zespołów, a więc wszystkim kierownikom. Ale także innym pracownikom. - Kreatywność najbardziej przydaje się w marketingu, sprzedaży czy PR i dlatego najczęściej do ludzi z tych działów kierujemy naszą ofertę - mówi Arkadiusz Bednarski, szef firmy szkoleniowej Top Training w Warszawie. Firma specjalizuje się w kursach dla firm ubezpieczeniowych i przeszkoliła już kilka tysięcy osób, w tym ponad 3400 sprzedawców ubezpieczeń i usług finansowych.
- Rozwijanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta