Koszt prania ważniejszy od ceny proszku
Jeszcze w tym miesiącu pięciu największych producentów środków do prania zacznie wprowadzać do sklepów skoncentrowane, tzw. kompaktowe, proszki. W ciągu 3 - 4 miesięcy z półek sklepowych mają być wycofane tradycyjne, mniej wydajne produkty. Firmy nie chcą, aby stare i nowe proszki leżały obok siebie.
- Chcemy uniknąć wprowadzania w błąd konsumentów - wyjaśnił "Rz" Mikołaj Józefowicz z Procter & Gamble Polska. Koncern P&G to jeden z piątki potentatów polskiego rynku środków do prania. Wraz z innymi globalnymi firmami - Henklem, Reckittem Benckiserem, Cussonsem i Unileverem - kontroluje 85 proc. tego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta