Klient musi wiedzieć, że to reklama
06 kwietnia 2006 | Prawo | MK
PRAWO KONSUMENCKIE Precedensowy wyrok sądu Klient musi wiedzieć, że to reklama Firmy nie mogą reklamować się w ten sposób, który zbytnio przypomina lub kojarzy się z programami informacyjnymi czy edukacyjnymi. W reklamach Krystyna Czubówna pytała pracowników firmy, m.in. dlaczego źle w błękitnej linii działała obsługa klientów (c) TP SA
Przekonała się o tym Telekomunikacja Polska SA, gdy Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował prowadzoną w latach 2002-2004 jej kampanię reklamową. W tym okresie TP SA...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta