W nowoczesnej firmie nie ma jak notebook
Dopiero w 2004 roku notebooki tak naprawdę stały się osiągalne cenowo dla właścicieli małych firm i klientów indywidualnych. Ich sprzedaż zaczęła rosnąć od II połowy tego roku. Coraz częściej kolejnym komputerem kupowanym do firmy stał się komputer przenośny. Upowszechnienie sieci bezprzewodowych spowodowało, że praca na tych urządzeniach stała się możliwa w wielu lokalizacjach. Rosnąca ilość hot spotów, czyli punktów dostępu do sieci, ułatwia wprowadzenie modelu "anytime, everywhere", czyli pracy w każdym miejscu. Obecnie z notebookiem można pracować wszędzie, nawet w samolotach. Linie lotnicze coraz częściej oferują tę usługę. Taką ofertę ma Lufthansa (FlyNet). Od marca 2005 r. także SAS oferuje dostęp do Internetu podczas lotu. Korzystać z Internetu można na pokładach samolotów Airbus 340 i Airbus 3330 we wszystkich klasach.
Do popularności notebooków przyczynił się ogromny spadek ich ceny. Na rynku polskim można je kupić już za 2400 zł brutto w konfiguracji nieodbiegającej od standardowej. Także...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta